Využijte jedinečné možnosti se s námi zúčastnit hromadného výběrového řízení. Díky tomu dosáhnete na velkoobchodní ceny elektřiny a plynu, jelikož jste vnímáni jako velký odběratel. Spojme společně síly a vyzrajme nad zbytečně vysokými maržemi dodavatelů.
V hromadné poptávce se sdružuje velké množství organizací či domácností. Jedná se o efektivní nástroj pro dosažení úspor u všech přihlášených účastníků. Jednotliví dodavatelé znají ceny svých konkurentů, postupným snižováním ceny se snaží „přebít“ nabídky ostatních dodavatelů.
Elektronická aukce je on-line výběrové řízení na dodavatele Vámi poptávané energie. Najdeme Vám seriózního dodavatele s nejvýhodnějšími podmínkami a cenami. Na základě roční spotřeby elektřiny nebo plynu vám vypracujeme cenovou nabídku. Podle ní si můžete udělat představu o vašich možnostech optimalizace nákladů za už tak drahé energie.
Jednoduše řečeno, čím je výsledný odběr vyšší, tím jsou pro účastníky nižší ceny. Proto se v tomto typu výběrového řízení spojují jednotliví zákazníci dohromady, aby získali mnohem zajímavější ceny než ty, které by měli možnost získat sami. Díky tomu jsme schopni ušetřit až pětinu nákladů na elektřinu a plyn.
O vše potřebné spojené s přípravou výběrového řízení a následnou změnou dodavatele se postaráme. Přihlášení účastníci tak nemají kromě vyplnění příslušné přihlášky žádné starosti.Navíc v přihlášce garantujeme minimální úsporu oproti stávajícímu dodavateli.
Díky smlouvě o proplacení nákladů, která je součástí přihlášky dokážeme účastníky výběrového řízení vyvázat z aktuálního závazku současného dodavatele a případné sankce za něj přímo uhradit.
1. S klientem sepíšeme přihlášku do výběrového řízení.
2. Klient nám poskytne informace k jeho odběrnému místu.
3. Poptávku klientů sloučíme s dalšími subjekty (domácnosti, organizace). Díky tomu získáváme od dodavatelů nadstandartní ceny a podmínky.
4. Připravíme výběrové řízení, jehož zadání předáme dodavatelům (přesná specifikace odběrů jednotlivých účastníků výběrového řízení). Ty poptáme buď individuální cestou, nebo uspořádáme elektronickou aukci.
5. Určíme termín výběrového řízení a oslovíme pouze prověřené dodavatele energií. Veškeré podmínky výběrového řízení jsou jasně definovány, dodavatelé jsou s nimi předem seznámeni.
6. V rámci výběrového řízení vyjednáme našim klientům aktuálně nejvýhodnější ceny na trhu. Řízení probíhá v několika kolech. Díky tomu, že dodavatelé vidí nabízenou cenu konkurence, tlačí výslednou cenu na nejnižší možnou marži.
7. S vítězem výběrového řízení poté na základě dohody o zastupování sepíšeme smlouvu. Vysoutěženou cenu navíc zákazníkům nastavíme do 10 dnů a díky tomu mohou začít šetřit takřka ihned.
8. Po celou dobu trvání nového smluvního vztahu je našim zákazníkům k dispozici infolinka pro řešení jejich požadavků.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy – HEROLD