M&S Fair
Zvyšujeme Váš profit

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ/AUKCE

MSFA logo finale
VÝBĚROVÉ NA DODAVATELE ENERGIÍ – KUMULATIVNÍ NÁKUP

 

Využijte jedinečné možnosti se s námi zúčastnit hromadného výběrového řízení. Díky tomu dosáhnete na velkoobchodní ceny elektřiny a plynu, jelikož jste vnímáni jako velký odběratel. Spojme společně síly a vyzrajme nad zbytečně vysokými maržemi dodavatelů.

 

CO JE HROMADNÉ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NEBOLI SDRUŽENÝ NÁKUP?

V hromadné poptávce se sdružuje velké množství organizací či domácností. Jedná se o efektivní nástroj pro dosažení úspor u všech přihlášených účastníků. Jednotliví dodavatelé znají ceny svých konkurentů, postupným snižováním ceny se snaží „přebít“ nabídky ostatních dodavatelů.   

Elektronická aukce je on-line výběrové řízení na dodavatele Vámi poptávané energie. Najdeme Vám seriózního dodavatele s nejvýhodnějšími podmínkami a cenami. Na základě roční spotřeby elektřiny nebo plynu vám vypracujeme cenovou nabídku. Podle ní si můžete udělat představu o vašich možnostech optimalizace nákladů za už tak drahé energie.

 

JAK TO FUNGUJE

LIDI ikons
PROČ JE VÝHODNĚJŠÍ NAKUPOVAT SPOLEČNĚ?

Jednoduše řečeno, čím je výsledný odběr vyšší, tím jsou pro účastníky nižší ceny. Proto se v tomto typu výběrového řízení spojují jednotliví zákazníci dohromady, aby získali mnohem zajímavější ceny než ty, které by měli možnost získat sami. Díky tomu jsme schopni ušetřit až pětinu nákladů na elektřinu a plyn.

 

PROČ SE ZÚČASNIT

O vše potřebné spojené s přípravou výběrového řízení a následnou změnou dodavatele se postaráme. Přihlášení účastníci tak nemají kromě vyplnění příslušné přihlášky žádné starosti.Navíc v přihlášce garantujeme minimální úsporu oproti stávajícímu dodavateli.
Díky smlouvě o proplacení nákladů, která je součástí přihlášky dokážeme účastníky výběrového řízení vyvázat z aktuálního závazku současného dodavatele a případné sankce za něj přímo uhradit.

USPORY VYBEROVE RIZENI

 

Jak to funguje llJAK TO FUNGUJE

1. S klientem sepíšeme přihlášku do výběrového řízení.
2. Klient nám poskytne informace k jeho odběrnému místu.
3. Poptávku klientů sloučíme s dalšími subjekty (domácnosti, organizace). Díky tomu získáváme od dodavatelů nadstandartní ceny a podmínky.
4. Připravíme výběrové řízení, jehož zadání předáme dodavatelům (přesná specifikace odběrů jednotlivých účastníků výběrového řízení). Ty poptáme buď individuální cestou, nebo uspořádáme elektronickou aukci.
5. Určíme termín výběrového řízení a oslovíme pouze prověřené dodavatele energií. Veškeré podmínky výběrového řízení jsou jasně definovány, dodavatelé jsou s nimi předem seznámeni.
6. V rámci výběrového řízení vyjednáme našim klientům aktuálně nejvýhodnější ceny na trhu. Řízení probíhá v několika kolech. Díky tomu, že dodavatelé vidí nabízenou cenu konkurence, tlačí výslednou cenu na nejnižší možnou marži.
7. S vítězem výběrového řízení poté na základě dohody o zastupování sepíšeme smlouvu. Vysoutěženou cenu navíc zákazníkům nastavíme do 10 dnů a díky tomu mohou začít šetřit takřka ihned.
8. Po celou dobu trvání nového smluvního vztahu je našim zákazníkům k dispozici infolinka pro řešení jejich požadavků.

 

Dokumenty
POTŘEBNÉ PODKLADY

  • Přihláška do výběrového řízení
  • Dohoda o zastupování pro společnost M&S fair Agency s.r.o. (zastupování klienta při vyjednávání s dodavateli)
  • Kopie smlouvy včetně případných dodatků
  • Kopie ročního vyúčtování (elektřina/zemní plyn
kontaktKONTAKT

Infolinka.: 604 229 111
Email: herold@msfa.cz
FORMULÁŘ PRO VÝPOVĚĎ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB V OBLASTI ENERGII

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy – HEROLD

 

 

3